Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Begova čorba

Komentari (93) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 06 januar 2013 23:22
sokrat
Zaboravio si na druga Titu i narodnog heroja Jugoslavije Envera Hodžu.
Preporuke:
26
39
2 nedelja, 06 januar 2013 23:31
Prizrenka
Nakon svega, osećam se pomalo pokislo
Ne samo pokislo, meni je zastao dah nakon čitanja ovog teksta i suze su mi navrle. Hvala autoru na ovom tekstu koji ostavlja gorak ukus ali i poziva na buđenje, jer ćemo u suprotnom nestati.
Preporuke:
131
1
3 nedelja, 06 januar 2013 23:38
Φιλοσοφία
Bravo! Samo mi žao i krivo što smo dali materijala za ovakav tekst. Da li mi kao narod i pojedinci uopšte imamo instinkt za opstanak? Šta to još treba da se desi pa da se ujedinimo oko osnovne ideje pukog opstanka? Kako možemo biti toliko "maniti" kao narod, da nam se mora nacrtati ko nam je prijatelj a ko neprijatelj? Samo možemo da se nadamo u neko čudo.
Preporuke:
106
1
4 nedelja, 06 januar 2013 23:42
Rio Lobo
Da se izrazim po srpski ne osećam se pokislo što reče autor. Posmatram sve to što se zbiva i kao i svaki Srbin čekam da se svi ti 'izvođači radova' o glavi Srbije i Srba dozovu pameti i shvate da ne mogu proći bez reakcije Srba... Baš je interesantno videti kakav odgovor Srbije i Srba sledi na sve ovo što smo do sada doživeli i što još misle da urade Srbiji.
Preporuke:
66
3
5 nedelja, 06 januar 2013 23:44
Vlada, Srbija
Zaista sam se naježio čitajući! Gde će nam duša kad svoje pretke i svoje potomke ovako izdajemo; šta mi sve propuštamo da dođe na vlast, ko nama upravlja danas? Glumci državnika! Veoma vredni glumci, svakog dana su u medijima. Jedan je čak toliko vredan, da sve što može danas ne ostavlja za sutra! Upropašćava odmah!
Preporuke:
94
2
6 nedelja, 06 januar 2013 23:54
Haralampije
Posle pročitanog teksta, a i pre, svih ovih godina... osećam se isto kao i vi. Hvala vam za odličan tekst. Još kad bi ga pročitali oni "naši" što se stide svega našeg, nadajući se da će se dodvoriti neprijateljima... Naivci, nesvesni da ih na taj način samo ohrabruju da skrate vreme za ostvarenje svojih ciljeva.
Preporuke:
71
1
7 nedelja, 06 januar 2013 23:57
autorka
"Dušanovo carstvo ne da Srbiji da se smiri i da se umesto ekspanzionističkog fantazma koncentriše na sebe" kaže jedna mlada srpska autorka.
Ovakvi kao Vi su nas već jednom doveli u napast i ne volimo oluje jer one školuju ovakve.
Preporuke:
4
110
8 ponedeljak, 07 januar 2013 00:05
kapa dole
Za svaki praznik NSPM nas počasti jednim vanserijskim tekstom. Pred NG je to bio Slobodan Antonić, a danas Saša Đikić, kao i par sjajnih tekstova povodom napada na Dobricu Ćosića. Nadam se nekoj poslastici i "srpsku" NG. Svaka čast! Naježio sam se od uzbuđenja i potrešenosti.
Preporuke:
74
2
9 ponedeljak, 07 januar 2013 00:12
boki
svako je imao svoju sansu ,mi smo nase prokockali i to je istina. Treba reci istinu da nismo jedini narod na svetu koji je tako prosao.Jednostavno od srbije je nesto i ostalo ,ali i to sto je ostalo je bolesno.Nije u pitanju sto smo izgubili kosmet makedoniju ,crnu goru bosnu ili rsk vec i ovo sto je ostalo daleko od toga da je srpsko. Jednostavno mi smo kao narod u opadanju i necemo biti ni prvi ni poslednji koji je nestao i nije izdrao test vremena.
Preporuke:
29
44
10 ponedeljak, 07 januar 2013 00:18
Vujicic Sasa
Ja nisam pobedjen. Mi nismo pobedjeni. Nasa prica jos ima dosta do kraja. Razumete? Nema predaje i padanja u ocaj. Doci ce i nasih pet minuta, kad tad.
Preporuke:
97
2
11 ponedeljak, 07 januar 2013 00:28
Dragan Katun
Da, teško je oteti se tom osećanju uu,,utučenosti,,.

Ali, dok u ovom narodu postoje mladi koji razmišljaju kao Vi, nada postoji.
Preporuke:
68
1
12 ponedeljak, 07 januar 2013 00:32
Vojna pošta 6143/5
Najstrašnije od svega je to, što bi ovaj do bola istinit tekst sa uživanjem objavile bilo koje šiptarske novine ili sajt. Verovatno i hoće.
Preporuke:
50
2
13 ponedeljak, 07 januar 2013 00:57
Slavomir Srpski
Dosta je ove kuknjave i prosipanja pepelom po glavi, bez jasne vizije.Nista mi necemo razumeti, i sve ce nam biti apsurdno dok ne shvatimo jednu prostu istinu: neke stvari mogu da se odrade samo u povoljnim uslovima.

To nasi bliski neprijatelji znaju MNOGO bolje od ludih Srba. Recimo Hrvati: zasto posle I.SV rata ulaze u drzavu koju iskonski mrze?Zato sto im je trenutak nepovoljan, pa cekaju dolazak Hitlera da onda prave veluku Hrvatsku.To im propalo,pa zasto pristase opet da budu deo SFRJ??Naravno da ne bi izgubili teritorije opet cekajuci devedesete i pad Berlinskog zida.I Albanci na isti nacin.Cekaju povoljan moment.A nas Mokhikanac Slobo,iako je vec pre Gazimestana dobio opomene od SAD,a SSSR se srusio, ne primivsi Zimermana ambasadora 9 meseci, objavi rat svima tezom:"jedan covek jedan glas",i time bez stranih prijatelja,sam protiv svih domacih i inostranih..Samo budala trazi maksimalno kada je u minimalnim mogucnostima,i NARAVNO, gubi,gubi,..pa onda polako, izdaje,izdaje..
Preporuke:
41
38
14 ponedeljak, 07 januar 2013 00:58
SNS = DS
Stvaranje Jugoslavije je najveća greška u srpskoj istoriji, greška od koje se nikada nismo oporavili. Gledajući danas "srpsku" vlast teško je zadržati i trunku optimizma kada je budućnost u pitanju. Ovakav amoral, kompradorstvo, diletantizam, neobrazovanost, kupljene diplome i nebriga za narodne interese nikada nisu zabeleženi.
Preporuke:
77
3
15 ponedeljak, 07 januar 2013 01:10
F-16
Potresno, potresno...A najpotresnije što mi ne znamo ono što se tiče naše kože, i kože naših potomaka. Ja iskren da budem nemam pojma ko je bio Ismail Kemal Beg, a svakako bi trebalo da znam. Dok su nam Šiptari ugrožavali državu i naciju, mi smo ih smatrali "testerašima" i "poslastičarima". Iz ovog teksta vidimo da anglosaksonska i germanska politika prema Srbiji ne datira od juče, već da ima istoriju od barem 100 godina. Njihovi interesi se podudaraju sa šiptarskim, i u tom kontekstu ne razumem zašto Evropa (čitaj: Nemačka) nema alternativu.
Smatram da je trenutak po naš opstanak i gori nego što ga autor opisuje. Jer ne zaboravimo da je Turska u strašnoj ekspanziji, a čik pogodite kome to više odgovara: Srbiji ili Albaniji.
Preporuke:
61
3
16 ponedeljak, 07 januar 2013 01:36
Slavomir Srpski, Begova corba i srpska glupost
Neko rece, dok smo se mi valjali na sunscanoj plazi i siptari bili "testeraci" i "poslasticari", sada cemo mi u testerace. Ali ne zbog begov corbe, jer da smo bili mudriji ona bi ostala u nekoj valonskoj kuhinji koja prosi za italijansko brasno.

Nece bas biti da je beg albanasko-turski "desio" Kosovo. Mozdabidne da smo mi (u)desili Kosovo? Pitanje? Da li bi se Kosovo desilo da se pre toga nije desilo "Krajina-egzodus", poraz RS do Banjaluke, poraz Srba u Sklavoniji, poraz Kumanova u "odglumljenim" prvom-i-poslednjem Slobinom ratu???

A gle cuda, sve te reatove nasestismo bas kada smo bili u najslabijem internacionalnom polozaju, posle pada Berlinskog zida. Ni taj pad u prah SSSR 89 ovde nije nase naucio da nije momenat za dizanje glave u najgorim mogucnostima da nesto dobijemo. Mozda nam je Beg podmetnuo da trazimo srbo-majorizaciju SFRJ (jedan-covek-jedan-glas) u najgorem mogucem trenutku za nas???
Preporuke:
14
41
17 ponedeljak, 07 januar 2013 01:54
Sale
Bravo Slavomire, nekad se mora ćutati i čekati. Čekali smo 350 godina, čekaćemo još 35, ali ćemo dočekati.
Preporuke:
26
10
18 ponedeljak, 07 januar 2013 02:03
Slavomir Srpski, Begova corba i srpska glupost (2)
Pad Berlinskog zida i tresak SSSR ovde nije shvacen, da SFRJ vise nije neophodna kao brana zapadu od najezde crvenih. Umesto da srpska inteligencija to dozivi kao neposrednu opasnost da SFRJ bude slicno i odmah razbijena, i da spusti ton na najnizi nivo, trazeci garanciju i zastitu od zapada da ne bude razbijena (jer Srbi imase najvise da izgube), ovde je vladala Slobo-"svemocnost", i pisanje uz vetar, gurajuci prst u oko i Jeljcinu, ali i svim drugima, najambicioznijom varijantom srbo-majorizacije SFRJ:Slobina "ideja" jedan-covek-jedan-glas" (kojom bi svi ostali "narodi" u SFRJ bili politicki osteceni).

Nikada nije bilo vaznije spasiti Jugoslaviju za Srbe, nego u to 1990 godini. I cekati bolji trenutak za eventualnu i bolju podelu te Jugoslavije. I to se moglo da nismo bas onda doziveli ambicioznog Slobu, zaslepljenog da ce pobediti citav svet, lako kao I.Stambolica. Malo-morgen.
Preporuke:
21
44
19 ponedeljak, 07 januar 2013 02:26
F-16
@Slavomir da je srpski pisao bi srpskim pismom
Vidim da ste se raspričali povodom ovog teksta. Pa što ne napišete autorski tekst i pobijete iznete teze u ovom tekstu, pod imenom i prezimenom, a ne provocirajući čitaoce nesuvislim komentarima pod pseudonimom.
A možda Vi i objavljujete autorske tekstove u e-novinama, Blicu ili Slobodnoj Dalmaciji, ali siguran sam da bi Vam NSPM kao najotvorenije glasilo u Srbiji danas objavio tekst. A i videli bi ste kako bi kako bi čitaoci reagovali.
Preporuke:
51
8
20 ponedeljak, 07 januar 2013 02:29
Lela
Fenomenalan tekst, hvala autoru! Ne spadam u one koji se ikada predaju, vise sam u "neka bude sto biti ne moze" fazonu ali me jedna stvar jako brine. Kako mi kao narod tako podanicki i ropski trpimo ove poltrone na vlasti, pa zadnjih 50godina? Jel treba neki "ludi" Karadjordje da se pojavi da bi poveo narod? Ili je komunizam ubio nasu srz a ovo su sada koprcanja manjine. E to mene brine.Moze se sve vratiti i povratiti ali jesmo li mi "cisi" sa time ko smo i sta smo?
Preporuke:
42
3
21 ponedeljak, 07 januar 2013 02:31
Lela
I Srecan Bozic svim citaocima i redakciji!
Preporuke:
39
0
22 ponedeljak, 07 januar 2013 02:59
Rin o-o to
Hristos se rodi! Srbi! G. Đikić je, po formi, napisao izvanredan tekst a po sadžaju fenomenalan. Šta je očigledno? Šiptarski neoromantizam ne podrazumeva demokratsko pitanje. „Čoporativno“ pitanje je glavno. Otimati, ubijati, masovnim učešćem, je opredelenje nacije i tu se ne biraju sredstva. Antisrpski indukovana nacija nagrađivana za antisrpsko delanje ima široki prostor. Da neće Srbi beogradskom filharmonijom da se suprotstave ovakvoj svesti ili ideološkim iscrpljivanjem ovdašnjih "načitanih"? Gola sila u čijoj je osnovi logistika od spolja (velesila) je tako odlučila. Nije ovo vreme Hercogovog „Fickaralda“ (u kojoj glavni junak svira klavir domorocima u prašumi). Srpski „klavir“ su svi manastiri u Metohiji i na Kosovu i nije da horda nije imala šansu da sluša "božansku muziku". Taj „klavir“ neprekidno svira već deset vekova. Horda je napujdana na Srbe a dokle će da stigne videćemo! Svest Srba o tome je, za sada, dovoljna. I to je nešto. Sve drugo, o tom potom.
Preporuke:
58
2
23 ponedeljak, 07 januar 2013 03:04
TsarPlaninac
Divan istinit i istovremeno gorak tekst(kao i uvek).Hvala autoru.
@Slavomir Srpski, Begova corba i srpska glupost
Znate onu "Sta bi bilo kad bi bilo i da je bilo a da se nije desilo"...
Preporuke:
29
2
24 ponedeljak, 07 januar 2013 03:20
Srboljub Savic
Najveci narod na Balkanu, mi-Srbi.
Da li smo najodgovorniji?
Mnogi gundjaju (neki kazu glasno) da smo
"za sve krivi".
Ni dve stotine godina, od ustanaka, u Evropi
nacionalnih drzava, industrijski razvijenih,
nismo shvatili ni gde smo ni "koja nam, muzika
za igru, svira".
Ni danas, vecina ne zna, da, iza velike sramote
i tuge, kad Karadjordjevu glavu odsece sekirom
srpska ruka, "stoje engleski prsti". Od tada
(a i pre toga) u svim desavanjima i sudbonosnim
dogadjajima, su isti "prsti" i interes.
Britanski interes, osvajanje Rusije i podrska
Turskoj, kao i svim neprijateljima Rusije,
presudno je uticao na istoriju Srbije dva veka.
[Nista bolje ne prolazi Grcka.]
Tako, od stvaranja Albanije 1912, preko oba
svetska rata, do danas, ista "sila" (iako je
sada manje vidimo) "uplice svoje prste" u
nase odnose - neprijateljske, sa Albancima.
Koristeci Albance, protiv nas-Srba, produzuju
nasa stradanja, obezbedjuju efikasnije odbijanje
Rusa sa Balkana.
S. Savic
Preporuke:
40
1
25 ponedeljak, 07 januar 2013 03:48
Rin o-o to
Šta je u osnovi šiptarske „pobedničke“ strategije (korespodentno ustaškoj, „molitva za Gotovinu“) kada su Srbi u pitanju? Stalni, dnevni rat svim sredstvima protiv Srba do u svakog pojedinca. „Štab“ određuje akciju uvek drugog pojedinca iz jedne porodice (čija je to obaveza ili je neće biti) koji mora biti brutalan. „Obrezivanje“ svesti, mafijaškim ritualom, se ovde postiže ubistvom Srbina. Veći nivo brutalnosti ga kvalifikuje za viši rang u plemenskoj, rodovskoj zajednici. Poenta je da svi zločinom isprljaju ruke što jednu zajednicu čini homogenom. Nema nevinih a kad je tako paranoja radi najjače. Nisu svi baš bez savesti. Svaka reč se tamo teško meri. Staljinov nedostižni ideal ovde je postignut. Šiptari su pred unutrašnjim pucanjem...
Preporuke:
36
1
26 ponedeljak, 07 januar 2013 03:54
Gvozden
@ Slavomir Srpski

Samo se donekle slažem s Vama da treba čekati povoljan trenutak. Ima nečeg i u odlučnosti baš ovog časa jer on diktira mnoge rezultate u budućnosti. Ideja Ivice Dačića da treba brzo i konačno rešiti kosovsko pitanje je katastrofa potekla iz levičarskog uma i poimanja života i istorije. Ali ni druga krajnost ne stoji.Mirno cupkati dok se suđaje ne smiluju na Srbe?!
Mi i sad moramo raditi, makar samo opisivali mediokritete iz Euleksa, Unmika (a mogu i uverljiviji potezi da se vuku). Treba svakako književno i dokumentaristički ovekovečiti sram, objaviti na srpskom pa naći i izdavača na maternjem jeziku dotičnog. A ne da se proslavlja Biljana Srbljanović, očajno banalna spisateljica pohlepna na svaki ovozemni zalogaj i nagrađena svakom nagradom koju kontrolišu evroatlantske snage.
Slobodan Jovanović je opisao stanje u BG kada je objavljena vest da je Ausrougarska anektirala Bosnu 1908. godine. To beše narod.Da ga je sad, na tuđe bi zidine duvale trube jerihonske.
Preporuke:
50
3
27 ponedeljak, 07 januar 2013 03:55
mladen
Slavomir srpski je dobar matematičar i tumač prošlosti, mene, Slavomire, interesuje budućnost. Ne objašnjavaj nam ono što svi znamo, nego reci nam kada će se pojaviti novi Sloba. Kada
e neko u našoj zemlji ponovo reći NE?
Preporuke:
27
6
28 ponedeljak, 07 januar 2013 04:09
Rin o-o to
... Glavna borba nije borba protiv Srba. Lov na Srbe je već odobren i većinom završen u pogledu sticanja „činova“(unutrašnje hijerarhije merene rangom većeg zločina). Glavna borba je pronaći izdajnika u svojim redovima. Brutalni obračuni među Šiptarima upravo se odnose na međusobno potkazivanje, ono žbirovsko, slično ono golootočkom. Suštinsko pitanje je ko je „manji ili veći Šiptar“. Kad Azem Vlasi dođe u Skadarliju i peva „Vidovdan“ onda je jasno šta mu je „štab“ kao zadatak dao za proveru lojalnosti.Da manirom psuje usred Beograda(a da li je lojalan?). Pa još i „uživa". Znaju to pošteni Šiptari koji su silom naterani da budu uvedeni u zločin jer nisu imali para. Šiptarski karakter danas: siromašan koji je prekomponovan u „patriotski“, u nekih još i u bogataški. Ta konverzija postiže se ubistvom Srbina, Srpkinje, čitavih srpskih porodica, otimanjem... Nije to za ljude i nije to „romantizam“. Kad se Srbi sutra vrate i dođu a doći će, kako onda? Biće to demokratsko pitanje, a? Nema to više.
Preporuke:
38
3
29 ponedeljak, 07 januar 2013 04:20
Gvozden
Princip "jedan čovek jedan glas" važi u njenoj visokopreosvešćenosti Evropi.
Preporuke:
25
0
30 ponedeljak, 07 januar 2013 04:44
Goran Jevtović
Slavomir

Da li si kojim slučajem primetio da si se, ovom silnom ostrašćenošću i mržnjom prema Miloševiću, svesno ili nesvesno, pretvorio u potrparola Centralne informativne agencije SAD ili bar Pentagona?
Ili si zadivljen radom Haškog tužilaštva?
Identičan je rečnik, aman!

Možeš li, osim što koristiš "Vikipediju" i to onaj deo oko rata u bivšoj SFRJ gde su izvori Izetbegović, Tuđman, Mesić, Nijaz Duraković, Muhamed Filipović i ostali "prijatelji" Srba, da prihvatiš neke potpuno dokazane činjenice:
- prema SFRJ je izvedena ozbiljna psihološko-propagandna i obaveštajno-subverzivna operacija zapadnih globalista uz upotrebu oružane sile;
- SFRJ je razbijena spolja uz pomoć agenata iznutra, dakle, nije se raspala;
- Srbi su napadnuti sa svih strana, radi uništenja i oduzimanja teritorije;
- nikakve veze pad Berlinskog zida nema sa tzv. Miloševićevom krivicom.

Mržnja je čudo.
Preporuke:
56
7
31 ponedeljak, 07 januar 2013 06:45
Miloš014
Posle dužeg vremena posetih ove strane, i pročitah ovaj tekst. Svaka čast, gospodine Đikiću, na ovoj metaforičkoj interpretaciji istorijskih podataka, koje bi stvrano svako dete trebalo da zna. U principu svaki narod ispunjava svoj nacionalni na uštrb nekog slabijeg. A kako će se drugačije u budućnosti definisati (a kamo li ispunjavati) naš nacionalni interes? Pored svih manjkavosti koje nas muče u turobnoj sadašnjici, neznanje će biti ona koja će nam presuditi.

Uz želju za postojanjem više ovakvih ljudi, želim i srećan praznik svima koji ga obeležavaju.

Hristos se rodi.
Preporuke:
40
0
32 ponedeljak, 07 januar 2013 08:59
sokrat
@Slavomir srpski, Begova čorba i srpska glupost
Nisu Slovenci, Hrvati i Šiptari "skrojili" Jugoslaviju već su joj oni uzeli mjeru. Pametni Karađorđevići su tata i mama Jugoslavije, a komunisti su pokušali sačuvati to mrtvorođenče.
Preporuke:
32
5
33 ponedeljak, 07 januar 2013 09:05
Viena
Slavomir Srpski je davno procitan u "Istina" portalu i bio se povukao pred naletom onih koje je izdao na frontu.Toliko.
Preporuke:
32
6
34 ponedeljak, 07 januar 2013 10:21
milan vukmirica
tuzno al istinito
Preporuke:
25
1
35 ponedeljak, 07 januar 2013 10:35
Beli
Nije ovo Begova čorba već je u pitanju LIMUNADA nacionalizma i šovinizma. O ponudi nekog rešenja ni reči!
Preporuke:
8
40
36 ponedeljak, 07 januar 2013 10:54
seljak bezemljaš
&slavomir
Ma šta to pričaš slavomire.
Kažeš da smo trebali tražiti od"zapada"garanciju za opstanak Jugoslavije,jer ona treba Srbima.

Pametni čoveče.Kakvo divno shvatanje istorijskih kretanja,srpskog položaja,namera"zapada"i procesa koji u Jugoslaviji deluju od AVNOJA.

Milošević se ne seti,tebe ne uzeše za savetnika i "zapad"reče i tuđmanima i izetbegovićima i tačijima da slobodno kite vrbe,oni će ih štititi i medijima i bombarderima.

Najbolje ti je pametni čoveče ono da smo upropastili Jugoslaviju jer smo tražili jedan čovek jedan glas.
To treba malo doraditi.Nije dovoljno da se Srbi javljaju u pola glasa.
Najbolje je da se pravimo da smo nevidljivi,ldp ili tako nekako.Samo za neko vreme.Dok svi uzmu šta misle da je njihovo.A da se mi onda vratimo i vidimo šta nam je ostalo.
Preporuke:
39
2
37 ponedeljak, 07 januar 2013 11:24
sima
Hajde, hajde Srbi moji,Mir Boziji, Hristos se rodi!
Jeste danas ali i svaki drugi dan vreme samoispitivanja i preumljenja. Kada Srbi pocnu da PAMTE svoje mrtve,kada pocnu da im odaju postu koju oni zasluzuju, kada pocnu da ih vole kao sebe,iz duboke zahvalnosti, sto im je omoguceno da oni zive, kada, vrh SPC Bozic bude slavio u Peci,
Gracanici,Decanima( a ne u BG!).. zajedno sa vrhom drzave i stotinama hiljada NAS,kada konacno postanemo ponosni a ne puzeci narod,i Bog ce nas pogledati!Doci ce i to vreme,deca se bude!
Preporuke:
37
2
38 ponedeljak, 07 januar 2013 11:44
Gavrilo Chetnikovic
CIA je odmah posle donoshenja "ustava" 1974 izdala saopshtenje da je to pochetak raspada drzhave od Triglava do Djevdjelije.
Svi ovdashnji mediji su to preneli.
"srbi" Dijaspre su to smatrali za neprijateljsku propagandu i nastavili da se kunu u ljubichice, ljuljane i bozhure.
Preporuke:
33
2
39 ponedeljak, 07 januar 2013 11:55
moles021
Dakle, ako sam dobro razumeo poentu svega ovog:
"Idite, ginite, a ja (Aleksandar B. Đikić) ću da pišem o tome.
A ko Vas, G. Đikić, ako se već po sopstvenom priznanju osećate tako pokislo, ko Vas dakle spečava da učinite nešto slično sinu Lj. KOvačevića?
I da onda prestane taj osećaj pokislosti.....
Preporuke:
1
41
40 ponedeljak, 07 januar 2013 12:05
F-16
@Beli
Moram da Vas obavestim da je drug Tito odavno umro. Retorika kojom se Vi služite je bila primerena 60-ih i 70-ih godina prošlog veka.
Gde Vi vidite u ovom tekstu šovinizam? Autor čak ni Kemal bega ne predstavlja šovinistom, iako sa gorčinom tumači njegovu istorijsku ulogu u stvaranju Velike Albanije, koja je danas nakon 100 godina više nego očigledna.
Ono što je Vas pogodilo, je to što autor jedino koga napada je filozofija srpske izdaje, nacionalne apatije i slugeranjstva. I to ne pogađa samo Vas, to pogađa sve kvazi-dobromislitelje srpskom narodu. Vukove u jagnjećoj koži, koji kad ih istina pogodi, nemaju drugog oružja, nego kao Vi, etiketiranje i podmetanje.
Preporuke:
27
2
41 ponedeljak, 07 januar 2013 12:31
Branislav G. Romčević
Domanovićeva "Stradija" iz 1902. opisuje isto kao današnje, ako ne i gore, stanje Srbije. Pa ipak su se Srbi deset godina kasnije iskupili i izveli podvige koji se pominju i u ovom, dobrom, tekstu. Ne treba zaboraviti da su Srbi i 1999. vodili herojsku borbu PROTIV CELOG BANDITSKOG SVETA, braneći Kosovo (mada neki nazoviistoričari tvrde da je to Milošević branio svoju vlast). Važiće opet poruka dušmanima: "...rani sina pak spremaj na vojsku, Srbija se umirit ne može!"
Preporuke:
41
1
42 ponedeljak, 07 januar 2013 12:45
gavrilo
MIR BOŽJI HRISTOS SE RODI

MOŽDA JE OVO POSLEDNjE VRIJEME DA SE OSNUJE MLADA SRBIJA PO UGLEDU NA MLADU BOSNU I DA KONAČNO IZDAJNIKE I NEPRIJATELjE DAMO SUDU PRAVDE I ISTINE!
Ovako ćemo biti još neko vrijeme pokisli a onda će na svemu pasti suvo lišće i šaš!
Preporuke:
31
0
43 ponedeljak, 07 januar 2013 13:05
Saša
@F-16
Moram da Vas obavestim da je drug Tito odavno umro.

Otkud Vam to? Pa okrenite se oko sebe pa ćete videti da nikada življi nije bio. Ni u njegovo vreme nije bila ovako stroga kontrola medija; ni u njegovo vreme latinica nije bila ovako dominantna; a šta tek reći o partokratiji!?
Tako da mislim da Beli nije baš toliko u zabludi, koliko se Vama čini.
Preporuke:
20
7
44 ponedeljak, 07 januar 2013 13:30
Nićifor
Beli je u pravu.
Nikako da priznamo da smo najveći krivci za naše stanje upravo mi Srbi!
Hteli smo sve a sad gubimo sve!
KOSMET je izgubljen, sačuvajmo ovo što imamo.
Preporuke:
3
33
45 ponedeljak, 07 januar 2013 14:39
Milić Petar Kecman
Oslobođenje je bilo moguće jer su stasale generacije odgajane na Kosovskom zavetu. Mnoge su istine nama prećutane. Mlado Nagoričane, Kumanovo, Prilep, Bitolj, tamo su jurišali seljaci predvođeni neustrašivim komadantima, koji su dobro znali šta daju i za šta daju! Imali su elitu u pravom smislu te reči, u oslobođenje su krenuli svi. I pesnici, profesori, doktori, bez razlike su obukli uniformu i stavili se na raspolaganje svim što su imali. I starac DŽokne Đorđe koji je čekao oslobođenje Kosova, kada je čuo kako srpska truba grmi Prištinom, zamolio je da ga prinesu prozoru; kada je video srpsku vojsku kako pobedonosno maršira -osmehnu se i umre.
Nas (još uvek) uče bratstvu i jedinstvu.
Neprijatelj ko neprijatelj, pokušava i pokušavaće dok zube ne polomi, a mnoga su carstva ovde pala.
Onako, usput: i u borbama za Mlado Nagoričane i Kumanovo, za turskim topovima bile su i nemačke posade (general fon der Golc obučavao je tursku vojsku na manevrima 1910. godine).
Preporuke:
26
0
46 ponedeljak, 07 januar 2013 14:48
Drago
f16@ Ni Nedic ni Ljotic nisu odavno medju zivima, pa to ne smeta tebi, i ostalim antikomunistima na NSPM, da se dalje propagira njihova izopacena i bolesna ideologija.
Sasa@ Imate li vi antikomunisti nesto pametnije da smislite osim "Tito je kriv za sve"?Ovo se vec ubajatilo, ali vi antikomunisti volite da jedete trule ideologije tipa fasizam i monarhizma, zato ste i antikomunisti
Preporuke:
4
33
47 ponedeljak, 07 januar 2013 15:04
doda
Autoru svaka cast na izvlacenju tekstova od Wikipedije ali nije sve prepisao kako treba i kako dolikuje delu Ismail Bej Qemali-Vlora albanskog oca nacije,coveku kojem su se divili sve zapadne diplomacije u to vreme,covek koji je govori i pisao tecno Engleski,Francuski,Italianski,Nemacki,i turski jezik covek koji se borio protiv turskog zulumu,coveku koji je verovao teoriji o "Balkan balkancima",a shto je najtuzhnije i najpogubnije po albanski narod shto je verovao tadashnjim srpskim vlastima da ce albanske zemlje tamo gde su vecina biti deo Albanije.
Preporuke:
3
28
48 ponedeljak, 07 januar 2013 15:08
Goran Jevtović
Nićifor
Beli je u pravu.
Nikako da priznamo da smo najveći krivci za naše stanje upravo mi Srbi!
Hteli smo sve a sad gubimo sve!
KOSMET je izgubljen, sačuvajmo ovo što imamo.

A šta smo to "hteli sve"? Sopstvene njive, livade, kuće u Krajini ili Republici Srpskoj, na teritorijama koje su hiljadama godina naše, srpske!

Šta smo to mi hteli? Da sačuvamo ime, naciju, pravoslavlje, istoriju... ili smo trebali da prihvatimo unijaćenje Vatikana (kao i većina bivših Srba koje zovu Hrvati!), ili da možda prihvatimo Islam, kao veliki broj naše bivše braće u Bosni, ili da prihvatimo da smo Crnogorci pa da sve pljujući po svemu srpskom, dobijamo benificije Rotšildove familije, ili da se nazivamo Makedoncima pa da nas titraju Ameri, Bugari, Turci...

Šta bi ti Nićifore uradio da ti neko uleti u kuću pod pretnjom da ti je otme? Menjao bi ime, naciju, veru, odrekao se članova porodice...?
Preporuke:
31
3
49 ponedeljak, 07 januar 2013 15:33
Odbrana i poslednji dani
HRISTIS SE RODI! Glavu gore narode. Amerikanci su zaustavljeni kod Damaska.

Srećan Božić čitaocima i redakciji.
Preporuke:
28
0
50 ponedeljak, 07 januar 2013 15:54
F-16
@DODAKakav bre otac nacije u 20.veku? Pa zar vi niste Iliri? Malo malo pa imate nekog oca. Te baba-Ćemalj, te baba-Hitljer, te baba-Staljin, te baba-Enver... Malo mi je taj mehanizam nejasan.
Preporuke:
22
1
51 ponedeljak, 07 januar 2013 15:59
F-16
Drago,
Suština sukoba komunizma sa nama Srbima je to što smo mi hrišćani. Komunizam je ateistička religija, koja isključuje Boga. Komunizmu je osnovni postulat da Bog ne postoji. A to je nepomirljivo sa hrišćanstvom. A to je i odgovor na pitanje: ko je prvi započeo? Vi negirate hrišćanstvo, a mi ne negiramo komunizam. Samo se borimo protiv njega.
Preporuke:
19
5
52 ponedeljak, 07 januar 2013 16:17
Slavomir Srpski, @F-16
A možda Vi i objavljujete autorske tekstove u e-novinama, Blicu ili Slobodnoj Dalmaciji, ali siguran sam da bi Vam NSPM kao najotvorenije glasilo u Srbiji danas objavio tekst. A i videli bi ste kako bi kako bi čitaoci reagovali.

Mozdabidne, posto vidim da mi niste ni zrnce razumeli. Izgleda da je moj srpski jezik postao tesko razumljiv za one koji krivicu svuda i u svemu vide samo kod drugih. Sta vam je nagazilo na zulj? To da Sloba nije dobro ucinio kada je 90te poceo da razbija SFRJ pokusajima da nametne politicku "realnost", jedan-covek-jedan-glas" (isti onaj koji danas Srbi u RS sa pravom ODBACUJU kao pokusaj muslimanske majorizacije)??

I to u trenutku kada mu je komunisticka podrska iz SSSR pala, a za EU-SAD vise SFRJ nije bila bitna, pa je to povampirilo katolicke i nemacke apetite na zapadnom balkanu, a gde su Srbi najvise mogli (a vidi se i DA JESU) da izgube??


Sta tu nije tacno od tih argumenata, lepo vi izadjite sa tezama i argumentima, umesto da mi pridikujete?
Preporuke:
8
14
53 ponedeljak, 07 januar 2013 16:23
jojo
Kosovo za molitveni doručak!
Preporuke:
8
0
54 ponedeljak, 07 januar 2013 16:27
Slavomir Srpski, @seljak bezemljas
Dovoljno me poznajete da dobro znate na kojoj sam strani, to jeste da je stvaranje Kraljevine Jugoslavije sa Hrvatima i Slovencima u njoj najveca istorijska greska.

I sa tim se slazem. Ali bas zbog toga, onda sam potvrdio da posto je ona postojala i posle kraha titinog boljsevizma, mi smo trebali da je delimo u trenutku povoljnom za nas, a ne u NAJNEPOVOLJNIJEM momentu, kada ni istok nije mogao da nam pomaze, a zapad je izrazito imao povoljan trenutak da Srbima oduzme tritorije zapasno od Drine. To je bio trenutak kada mi nikako nismo smeli da dajemo uzrok drugima da na nas gledaju kao na uzurpatora stabilnosti SFRJ: ondasnja srpska inteligencija nikako nije smela da izadje sa nacionalnim planom srbo-majorizacije nad ostalima u SFRJ i tezom "jedan-covek-jedan-glas". Trenutak najnepovoljniji za nas, onda brzo i zloupotrbljen, pa smo imali sve domace narode protiv Srba i njihove jake zapadne mentore. Onda je trebalo dati prostor visestranackoj demokratiji i ocuvavanju integriteta SFR.
Preporuke:
7
9
55 ponedeljak, 07 januar 2013 16:35
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic
Da li si kojim slučajem primetio da si se, ovom silnom ostrašćenošću i mržnjom prema Miloševiću, svesno ili nesvesno, pretvorio u potrparola Centralne informativne agencije SAD ili bar Pentagona?

Zar i vi sine Brute??? Pa juce ste mi se izvinjavali priznajuci da je Slobo izdao srpske nacionalne interese (o cemu dadoh brojne dokumentovane komentare), a sada mi nabacujete kada tvrdim da je njegova neracionalna politicka strategija, u nepovoljnom trenutku za Srbe, razlog onih brojnih poraza koje zatim dozivesmo sve do danas??

Sta ce meni Pentagon za takva sagledavanja. Za Pentagon nije bitno sta MI mislimo, vec ostvarivanje NJIHOVIH agresivnih planova. Ali mi smo budale ako delujemo u pravcu koji njima ide na ruku, sto ja kritikujem, dokazujuci nesposobnost i zaslepljenost Slobe bas u krucijalnom periodu 1989-1990. Mi smo trebali da delijemo SUPROTNO u tim post Berlinski zid godinama, i da srpsko resenje i podele Jugoslavije ostavimo za recimo sadasnji period pada EU i SAD.
Preporuke:
8
9
56 ponedeljak, 07 januar 2013 16:57
Slavomir Srpski, @Mladen
Ne objašnjavaj nam ono što svi znamo, nego reci nam kada će se pojaviti novi Sloba. Kada
e neko u našoj zemlji ponovo reći NE?

Uskoro, pre jedne nove gneracije. Ali ne sada. Sada smo najnemocniji da odredjujemo i resavamo, zato nas i pritiskaju da ubrzamo!! Jer uglavnom na NASU stetu. Danas moramo biti licemerni prema zapadu (kao sto su oni), a raditi da Srbija postane ponovo jaka u saradnji sa Rusijom, Kinom. Dakle, praviti se da o necemu nesto dogovaramao (odreci se EU-integracija), jer i sama EU ima mnogo svojih problema i time je okupirana. Danas je vreme da povratimo izgubljenu snagu, i da sacekamo momenat kada ruske investicije i interesi prevladaju u Srbiji. Tu delim stavove DSS i Kostunice.
Preporuke:
13
6
57 ponedeljak, 07 januar 2013 16:59
Srbin
Tekst je obrazovnog karaktera za veći deo Srpskog naroda. Malo ih zna da je britanska politika vekovima ANTISRPSKA. Naprotiv, istine o štetnosti Britanije su sakrivali svi vlastodršci, valjda iz istih razloga iz kojih današnji namesnici u Srbiji prećutkuju BOMBARDOVANjE SRBIJE 1999. I SVE SANKCIJE I AKCIJE KOJE SU VODILE NATO DRŽAVE, među kojima je Britanija prednjačila zajedno sa USA.
Britanija je vodila akcije protiv Srba i Srpskih interesa i onda kada smo silom okolnosti imali istog nepriijatelja. Dokaz za to je ponašanje Britanije u oba svetska rata. Danas je tako, i sutra će biti tako, i biće sve dotle dok Srbija ne bude sposobna da se odupre takvim akcijama.
Preporuke:
24
1
58 ponedeljak, 07 januar 2013 17:03
Slavomir Srpski, @Tzar
Citiram: Znate onu "Sta bi bilo kad bi bilo i da je bilo a da se nije desilo"...

Znam. Ne interesuje me "sta bi bilo da se babi nije snilo", vec me interesuje da shvatim gde su bile nase greske koje nas dovedose dovde, i na koji nacin da to, pouceni teskim iskustvom, vise ne dozvolimo da se nastavi. Gresite ako moje bavljenje uzrocima nase propasti mislim samo na proslost. Sve sto radim jeste da uvidim ISTINU, sto je najteze, ali Bogu drago, pa da onda tu istinu koristim za bolju izgradnju buducnosti.
Preporuke:
7
8
59 ponedeljak, 07 januar 2013 17:14
Slavomir Srpski, @Nicifor
"Beli je u pravu.
Nikako da priznamo da smo najveći krivci za naše stanje upravo mi Srbi!"

Samo mazohista moze reci da je u pravu agresor sto ga siluje!! Nismo mi najveci krivci, vec smo najvece zrtve, ali i zrtve koje nisu koristile pamet onda kada je to najvise trebalo. Nismo mi nikoga napali ili izvrsili agresiju na bilo koga, vec drugi na nas. Ali to ne znaci da njima treba olaksavati taj posao, i ciniti za njih povoljne stvari kada to mozemo da izbegnemo. Iz sopstvenih gresaka mi treba da izvucemo validna iskustva, da ih vise ne ponavljamo, a ne da se posipamo pepelom i sebe okrivljujemo zbog zlih namera drugih. MI treba da manje gresimo a ne samo da neplodno ponavljamo da su krivi svi drugi, ili da smo iskljucivo krivi samo mi. I jedno i drugo su za nas vrlo lose ekstremnosti. Stoga je taj odgovorni "srednji put" najtezi i napadan od svih ekstremista, pa i ovde na NSPM. Sve najbolje.
Preporuke:
10
7
60 ponedeljak, 07 januar 2013 19:48
Goran Jevtović
Slavomir

Ovako kako ovde pišeš trebao si 90. i 91. da zboriš na licu mesta Srbima u Sloveniji (kao i vojnicima JNA), Srbima u Hrvatskoj kadu su morali da potpisuju "domovnice", da čekaju ustaše-koljače po zagrebačkim stanovima, da posmatraju uživo davljenje onoga vojnika u Splitu, da gledaju Špegelja na televiziji i čekaju istrebljenje... ili u Bosni dok je Alija uveliko još 90. pripremao džamahiriju s obzirom da su muslimani nagurali 50%, ili u Sijekovcu dok dok ih je tamanila 108. ZNG brigada, ili srpskim svatovima na Baš čaršiji... ili si trebao u Drenici ili Metohiji da govoriš Srbima da se povinuju Ibrahimu Rugovi i njegovoj prelaznoj tvorevini "republici" ka konačnom rešenju albanskog pitanja...

Prestani da koristiš "Vikipediju" gde imaš na hiljade stavova i "istina" hrvatskih i muslimanskih srbomrzitelja, jer, ovako kako si počeo, uočićete Haško tužilaštvo i pod prinudom angažovati za svoje potrebe zato što si tačno na njihovim stavovima o Srbima i Miloševiću!
Preporuke:
10
7
61 ponedeljak, 07 januar 2013 20:11
Slavomir Srpski, @Gvozden
Vi imate pravo da je u DEMOKRATIJAMA princip: jedan-covek-jedan-glas. Ali ne u SFRJ osamdesetih (jos je postojao SKJ i politcka diktatura jedne partije).

Mislim da je najbolji trenutak za razbijanje Jugoslavije bio u 1982, odmah posle titine smrti, kada je JOS postojao Berlinski zid, pa bi i SSSR i zapad imali kakav takav razlog da osttak Jugoslavije bude stabilan kao nkadasnja SFRJ, naravno uz stvaranje parlamntarne demokratije. Zasto nisu onda srpski lideri trazili tu formulu za Jugoslaviju???

Jugoslavija je samo stvarala omace neprijatelje nesrbima, i trebalo je rusiti onda. Pad Berlinskog zida i propast SSSR je dalo mogucnost NATO za ekspanziju i da pravi lokalne ratove protiv Srba, bez da time provocira svetski rat. Onda smo mi Srbi bili u najtezoj situaciji, jer nam je pretilo bas ovo sto se ostvarilo: cepanje Srba u vise drzava. Ako nam je IKADA trebala Jugoslavija kao nacin da prevazidjemo najgori moment, a da ostanemo zajedno, to je bilo ONDA.
Preporuke:
6
4
62 ponedeljak, 07 januar 2013 21:11
Anta
Smešna je teza da su Albanci tvorci bilo čega..ponajmanje da su se sami dosetili tzv Veljike Aljbanije...nismo deca...ovo je još jedan tekst koji treba da nam objasni kako se mi nismo setili , a eto Aljbanci se setili... prostor tzv zapadnog Balkana je srpski etnički prostor, i dok je na njemu Srba tim prostorom će raspolagati Srbi... problem je u tome što tim prostorom žele da raspolažu i neki drugi koji nisu sa Balkana... e Albanci su u službi tih koji žele da raspolažu Balkanom, te dugoročno rade protiv sopstvenih interesa...
Preporuke:
11
2
63 ponedeljak, 07 januar 2013 21:37
Dno
Niko ne reče dokle će inercijom sadašnjeg stanja doći Srbija. Na primer, Proroković se nešto ozbiljnije time bavi. Eto prve pretpostavke za delanje.
Preporuke:
5
0
64 ponedeljak, 07 januar 2013 22:03
Slavomir Srpski, @G.jevtovic
Ovako kako ovde pišeš trebao si 90. i 91. da zboriš na licu mesta Srbima u Sloveniji (kao i vojnicima JNA), Srbima u Hrvatskoj kadu su morali da potpisuju "domovnice", da čekaju ustaše-koljače po zagrebačkim stanovima,...

Polako bre, ne mesajte babe i zabe. 90ta je bila poslednja godina u kojoj da je bilo mudrosti Slobo je mogao uzeti drugi put da ne dodje do razbijanja SFRJ. Ali posto pokusa promenu ustava i republickih jednakosti, pokusajem uvodjenja srbo-majorizacije :jedan-covek-jedan-glas", on je duvnuo u jedra nacionalistima Kucan i Tudjman, koji takvim Slobinim potezom dokazase zapadu da eto Slobo pokusava da od SFRJ pravi veliku Srbiju, sto ovo jevropskih katolika-nemaca jedva docekase, pa otpocese razbijanje SFRJ.

U 91 vec je Slovenija objavila nasilnu sekcesiju.. Izadje Adzic na TV kao gromovnik da prti ovo-ono mobilizacija tamo-amo, kao ono corak. Ubise im ono malo golobradih vojnika u SLO, dosla milicija iz BGD da pruzme cranice,...
Preporuke:
8
6
65 ponedeljak, 07 januar 2013 22:11
Slavomir Srpski, @G.Jevtovic (1)
Ubise im ono malo golobradih vojnika u SLO, dosla milicija iz BGD da pruzme granice (i moj ujak), i preuzese ih, kad ono naredjenje: napustanje pa pravac u BGD. Sta bi? Pobedi SLO-armija citavu SFRJ? Cudo jedno, a Ljubljanu ne pogodi ni jedna barem zalutala bomba iz aviona (nisu imali gorivo da polete jadnici, zamislite).

I tako, onaj Adzic u vojnickoj sapci badava zagrmi na TV, a ja pomislio, evo smaka sveta i 3,SV Rata, ljubim majku i kazem: idem u vojnike da oslobodim SLO kao dobrovoljac. I sve misli, uh ala Slobo radu svom zestinom da stiti Ustav SFRJ, da slomimo te SLO-teritorijalce i oslobodimo SLO od terorista. Kad ono i tu corak!! Mora da je Slobo bio u muci, ili mu je Mira skocila za vrat, pa zaboravi da SFRJ postoji i da je treba pricuvati radi Srba.

Jel da Pukovnice Jevtovicu??
Preporuke:
6
6
66 ponedeljak, 07 januar 2013 22:29
Gvozden
@ Slavomir Srpski

Ima smisla u tome što kažete za doba pre pada Berlinskog zida. Ali postoji tu i jedna začkoljica. SSSR je bio totalno ideološka tvorevina, tu su Rusi mogli strateški da uništavaju Ruse samo iz ideološkig razloga. Zapad nikad, ali nikad-nikad nije gubio iz vida nacionalno-versku komponentu političkih subjekata. Tako su Slovenci i Hrvati bili predodređeni za milost Zapada, a Srbi za Milosrdnog anđela (dobra stara zapadnjačka tradicija). Sve i da se Jugoslavija 1982. raspala, stvari bi došle na ovo na šta su došle posle pada SSSR-a.
Za Miloševića mogu da kažem sledeće: ukinuo je verbalni delikt i vratio Vojvodinu i Kosmet u ustavni poredak, i na tome mu svaka čast. Ali Milošević je uveo sankcije Republici Srpskoj, a Srpskoj Krajini ne samo da nije pomogao u avgustu 1995. godine, nego je poslao svoje ljude da spreče odbranu Krajine. Za to nek mu se ime stidi dok ima Srba i srpskog jezika. Uzgred, slažem se da ni najmanje nije kriv za rat 1991. - 1995. godine.
Preporuke:
13
2
67 ponedeljak, 07 januar 2013 23:15
Slavomir Srpsli, @Gvozden
Ali Milošević je uveo sankcije Republici Srpskoj, a Srpskoj Krajini ne samo da nije pomogao u avgustu 1995. godine, nego je poslao svoje ljude da spreče odbranu Krajine.

Upravo tako, ali to je samo logicna posledica napustanja SFRJ ka jedinog punopravnog prdstavnika bivse Juge (iako teritorijalno umanjena za SLO i 2/3 HR, i stvaranjem nove drzave SRJ 17.4.92. Sve do tada OUN nije mogla SFRJ da nabaci ni jednu sankciju, jer je legitimno po Ustavu branila od terorista-sekcesionista svoju teritoriju. Ali kada Slobo napravi SRJ sa samo SRB i CG, onda vec prva sankcija u maju 92: jer mora da povlaci svu JNA iz DRUGIH drzava (HR i BIH), i od tada stradanija Srba izvan SRJ zagarantovana. Tek 95 neupucenima ne bi jos jasno zasto Slobo ne odbrani teritorije IZVAN te njegove SRJ, i zasto ih pritisnu da uzmu neku autonomiju UNUTAR tih neprijatljskih drzava HR i BIH. Nacionalna izdaja je vec u aprilu 92, kada ga Srbi molise da to ne cini (oni izvan SRB-CG).
Preporuke:
7
5
68 ponedeljak, 07 januar 2013 23:30
Goran Jevtović
@ Slavomir

Ti si Slavomire izbrkao i babe i žabe i svaka dalja diskusija je stvarno mlaćenje prazne slame.
Još malo pa ćeš otvoreno da braniš Hrvate i Muslimane.

Nije Milošević imao nikakav manevarski prostor ne zato što je bio glup ili izdajnik, već zato što su se sve zapadne ale sjatile na nas a Rusija i sama bila na tom zadatku!

Nije on želeo razbijanje SFRJ upravo zbog Srba. Nije Srbija krenula u secesiju (ne sekcesiju kao što ti kažeš!), već sve ostale antisrpske tzv. republike i to terorizmom i oružanom pobunom, uz neviđenu antisrpsku kampanju vođenu iz Imperije!

Čoveče 2 + 2 = 4, nikako ne može biti 5.
Saberi malo utiske i gledaj realno.

@ Gvozden

Veliko neslaganje oko sankcija RS (bile su fiktivne!), zatim oko pomoći RSK (bilo je nemoguće i nerealno!) i posebno oko "njegovih ljudi" koji su imali zadatak da "ne brane" RSK - apsolutno netačno.
Mrkšića je odabrao Perišić lično, a ne Milošević.
Nikakva izdaja RSK nije bila planirana, nikada!
Preporuke:
9
11
69 utorak, 08 januar 2013 00:46
Gvozden
@ Slavomir Srpski

Živimo u nacionalnom mraku, ali to ne znači da stvari treba postaviti crno-belo, pa onda udri shodno svom (najdobronamernijem) uverenju, u fazonu "ovaj je samo heroj, onaj je samo izdajnik." Nema toga. Istorija nam ne omogućava čak ni da formiramo jednoznačne sudove o akterima.
Preporuke:
7
1
70 utorak, 08 januar 2013 00:48
Gvozden
@ Goran Jevtović

Voleo bih, verujte, da je tako kao što kažete. Ali nije.
Preporuke:
4
4
71 utorak, 08 januar 2013 01:33
Goran Jevtović
Gvozden

Ja za ovo što kažem imam dokaze. Ozbiljno.
Recimo, sticajem profesionalnih okolnosti sam odlično poznavao (pored ostalih bitnih ljudi toga doba), čak mogu da kažem bio sam u kategoriji miljenika, Momčila Perišića.
Naravno da sam poznavao i Mrkšića.

A vi, da li imate nešto opipljivo? Ili ste podlegli populističkom prljanju Miloševića koje je promovisala tadašnja politička scena Srbije, a sada jasno vidimo ko su oni bili i čije interese još tada ostvarivali.

U svakom slučaju, srdačan pozdrav.
Preporuke:
7
5
72 utorak, 08 januar 2013 01:39
NEMANjA VIDIĆ
Gvozden

U vreme rata i posle njega nisam sreo u Republici Srpskoj nijednog čoveka koji nije političar, a da je rekao ijednu ružnu reč za Miloševića.
Optužuju se i Karadžić i Mladić što nisu pomogli Republici Srpskoj Krajini.I čuvanje onakve duge i izlomljene granice u Republici Srpskoj je bilo veliko čudo, a neka pomoć Srpskoj Krajini je fantaziranje.
Srbi su voleli komunizam i danas su nepošteni kada hoće da se operu od toga svaljujući sve grehe komunizma na jednog čoveka - Miloševića. On je ubijen zato što nije hteo da dane Kosovo, a ovi današnji mekušci nisu mu ni do gležnja.
Neprijatelj može da zadovoljno trlja ruke kada čita kako Srbi optužuju svoje stradalnike.
Klanjam se do zemlje pred srpskim oficirima i političarima koji stradaše samo zato što su štitili srpsko.
Preporuke:
10
2
73 utorak, 08 januar 2013 03:30
Rin o-o to
Pošto sam već napisao tekst o nedužnim iz moje familije koje su mi teroristi ubili ali jednog namerno nisam pomenuo. Zlato benignosti koje ima dugo da sija. Gde? Na nebu! SLD (srpsko lekarsko društvo) nije se polakomilo da mu da jednu „volšebnu crticu“. Imam jedno pitanje za ove šiptarske posetioce? Dr Gligorijević, neoženjeni mladić i posvećenik struke, moj rođak, pedijatar, ubijen je u Prištini dok je pregledao dete Šiptarke koja je „bespomoćno zapomagala“ . Majka Šiptarka izvadila je pištolj, u toku pregleda, i pucala mu u stomak. Kasnije je preminuo. Odbio je da napusti radno mesto kada su se svi srpski doktori promptno iselili. Kolege su ga molile da pođe za njima. Odan ideji humanizma, rekao je (otprilike): „ja pomažem ljudima...“. Jel se preko Zlatka pravi država, Šiptari?
Preporuke:
13
0
74 utorak, 08 januar 2013 04:00
Rin o-o to
Sledeće pitanje, šiptarskim posetiocima?
Ubica, žena terorirista, koji „čin“ danas ima u „državi“? I u ime mog, brata, Zlatka, pitam da li je dete poraslo i da li je srećno? Veselo? Zlatko Dr Gligorijević se nada tome. Ovlastio me je da pitam. Šiptarko, ta, živa li si? Da nisi „porasla“ u "Jahjagu"?
Preporuke:
12
0
75 utorak, 08 januar 2013 07:16
Reddy
Svi, ali baš svi komentari nemaju blage veze sa onim što se zbiva na međunarodnoj sceni. Samo ograničeni viziri usmereni na sopstveni doživljaj nacionalnog. Ovo što se danas zbiva na ovim prostorima gde živimo svi isti život samo je puki refleks daleko kompleksnijih promena koje se zbivaju u stomaku velikog istrošenog kapitalističkog mehanizma. Te danas nazovi državne tvorevine na Balkanu samo su privremene forme datog istorijskog trenutka. Pa, tako, bi trebalo ne samo gledati nego i delovati u pravcu i smeru predstojećih događaja koji se još nisu u prikazali u razvijenijoj formi. Neminovno je ukrupnjivanje državnih celina i na ovim prostorima jer sadašnja rastresitost državnih tvorevina nije u stanju da se duže održi. Kvasac za novo oblikovanje će biti nova ideologija ili ideja borbenog socijalizma. Nema nikakvog smisla nositi se sa kojekakvim lupetanjima tipa Slavomira srpskog, F-16 i slično.
Preporuke:
2
20
76 utorak, 08 januar 2013 10:45
Gvozden
@ Goran Jevtović

"Ili ste podlegli populističkom prljanju Miloševića koje je promovisala tadašnja politička scena Srbije, a sada jasno vidimo ko su oni bili i čije interese još tada ostvarivali."

Ni najmanje nisam sklon podleganju. Štaviše , kad neko gaji takve pretpostavke prema meni, ja ga malko i sažaljevam. Vrlo je važno završiti svaku korespondenciju takve vrste brzo i bespogovorno.
Preporuke:
6
2
77 utorak, 08 januar 2013 12:09
brm
odlična tekst al bi po komentarima rekao da je Đikić "džaba krečio"..
"a li mi kao narod i pojedinci uopšte imamo instinkt za opstanak?"
instikt ima svaka budala, nama treba mozak, a mozga nema inteligencija koja ne vidi da je “čuvanje” Kosova bez izlaska na Jadransku obalu besmislica.. . a Srbija bez izlaska na Jadran ili posredno na Egej, uz tekuće otimanje Dunava otcepljenjem Vojvodine petorazredna regionalna zemlja...
mnogo ste pametni vi današnji mudraci kad tvrdite da je Jugoslavija sa onolikom obalom bila glupost...
Bože kako su naši preci bili glupi što su ginuli za izlaz na Jadran, a vi ste tako pametni..
Preporuke:
6
3
78 utorak, 08 januar 2013 12:15
brm
"Šiptarski neoromantizam ne podrazumeva demokratsko pitanje. „Čoporativno“ pitanje je glavno."
neverovatno slepilo, uvek ista priča o arogantnosti Srba koji podcenjuju protivnika koji ih razbija već 100 godina.
„Srbija je potcenila integrisanost Arbanasa i nije ih tretirala kao homogeni nacionalni korpus, već kao niz zavađenih plemena. Nije jasno kako Srbija nije uzela u obzir teškoće koje je Turska imala sa Arbanasima poslednje dve decenije (pred Balkanski rat, prim brm).“ piše naš ugledni istoričar Svirčević http://www.balkanmagazin.net/istorija/cid170-46912/stogodisnjica-osloboenja-balkana

&slavomir
kako smeš da imaš svoje mišljenje, to se ovde ne oprašta..

inače sad su u modi geopolitičke basne o telurokratskoj Rusiji i talasokratskoj SAD.. pa zar nioej jasno da talasokrate nemaju nikakvih interesa u zemlji koja ne izlazi na more,A KOJU SU ONI IZVELI NA MORE (VILSON I RUZVELT) i da moraju da traže nove saveznike?
Preporuke:
3
7
79 utorak, 08 januar 2013 17:09
Slavomir Srpski, Usnila je dubok sanak sa Kosova Rada..
...

Vidi dragi sirom polja, bozurova nema,
Samo kamen, ljuto trnje, pod oblakom drema.

Ej dragi, drgai, bozurove sadi,
Ja cu vodu a ti koren, nek izniknu mladi.
Da procveta ravno polje, oko manastira,
i da pastir podno brda, u frulu zasvira,
ida pastir podno brda, u frulu zasvira...

Gospodo, braco Srbi, vreme je saditi bozurove da seme nikne, da procveta na Kosovu.
Vreme je da izniknu mladi, da se rascvetaju oko nasih manastira.

Sve najbolje.
Preporuke:
7
1
80 utorak, 08 januar 2013 20:39
Stefan Tvrtko I Kotromanić
Ponavljam po ko zna koji put da Srbiji spasa nema sve dok Srbi u njoj,ponovo,ne postanu Srbi!Sve dok Srbijomvladaju ovi i sve dok ne spoznaju da smo mi Srbi, bez obzira da li živjeli u BiH i nekom od njenihentiteta, ili u Srbiji, okruženi neprijateljima - Šiptarima,Hrvatima, Bugarima, Ruminima,Mađarima,muslimanima iz Srbije,BiH i Crne Gore i sve dok ne puknemo šakom o stol i od Srbije počnemno praviti nacionalnu državu Srba( a ona to sada nije), od Srbije neće ostati ništa.Svi ovi gore pomenuti našineprijatelji su slabašni i nejaki, ali su kao strvinari kada osjete i vid da je Srbija na koljenima!Razjurite hrvatske firme iz Srbije,vratite poljoprivrednom zemljište koje je Hrvatima prodato zabagatelu i na nezakonit način,recite NE u EU, proglasite Kosovo i Metohiju okupiranom teritorijom iokrenite se onome koji nam je najbliži i najprirodniji savzenik. a to je Rusija!Kruška i banana se ne kaleme,pa tako ni Srbiji nije mjesto među anglosaksonskim i katoličkim narodima u EU!
Preporuke:
6
1
81 utorak, 08 januar 2013 22:44
F-16
[b] @ Rin-o-to [/ b]
Odlično se sećam jednog teksta proizašlog iz pera ovog autora, a koji obrađuje tragičnu sudbinu Dr Zlatka Gligorijevića, pedijatra iz Prištine koga je Šiptarka rafalom iz automata ubila, dok joj je pregledao bebu.
Potrudio sam se, i pronašao tekst na linku: http://www.nspm.rs/kosovo-i-metohija/ne-bih-bio-predsednik.html
Ne bi bilo loše da ga pročitaju kritičari ovog poslednjeg Đikićevog članKa, svojevrsne lekcije iz istorije, za ponavljače.
Preporuke:
7
1
82 sreda, 09 januar 2013 10:07
alkar
srpski problem je u načinu ostvarivanja teznji-svak ima pravo na svoju drzavu ali ne na način kako ste vi to zamislili-niko na sili nije napravio drzavu a da se ona odrzala-ne poštujete dogovore i vazeća dokumenta nego ste alavo zinuli na sve oko vas(londonski ugovor 1915,ustav iz 74,plan z4-prihvatili ste samo one koje ste morali-kumanovski i dejtonski)i dobili manje neg sta ste realno mogli,ne prihvatate činjenicu da oko vas zive susjedi koji isto tako imaju neka prava a ne da im vi određujete sudbinu i dajete mrvice sa stola kad sebe namirite-rezultat toga su stvorene samostalne drzave oko vas,sve svoje histerije srbijane -nebeski narod,kosovski mit,sve srbija,sve srpsko,svi srbi ste pokusali nametnuti ratom i rezultat toga je pet poraza u osam godina-a kad ste porazeni onda se vas malo sta pita-uzeli su van kosovo kao cijenu osmogodisnjeg imperijalističkog divljanja po balkanu,nista ne učite iz povijesti-sami ste najvise sebi krivi a međunarodni čimbenici manje neg sta mislite.
Preporuke:
2
9
83 sreda, 09 januar 2013 10:57
sokrat
@alkar
Srećan rođendan Republici Srpskoj!
Preporuke:
5
1
84 sreda, 09 januar 2013 18:46
alkar@sokrat
niste mudri i pametni ka vas davnopočivajšući i štovani imenjak-još niste shvatili da sve sta je na krvi stečeno kratko traje-i ndh na nevinoj srpskoj krvi i nacistička njemačka na zidovskoj(najvise)ni krajina na hrvatskoj(150000 protjeranih i 1561 ubijen hrvat pa bogami neće ni rs na krvi srebrenice,prijedora,sarajeva,omarske ,keraterma,višegrada,zvornika,bijeljine...čim se riješi kosovo dolazite i vi na red-tim vise sta "talasate"o priključenju srbiji i razbijanju bosne.samo vas se čeka a onda ćete u drinu -ovaj put nas i muslimane neće zaustavit ameri ka 95.na banjaluci.tako su i krajišnici u hrvatskoj mislili da će dovijeka i bahatili se odbijajući sve mirovne planove i nepriznavajući hrvatsku ka svoju drzavu...e a sad bi in i z 4 odgovara ali kasno marko.....vas ne čeka oluja nego armagedon,samo vi po svome-guslite i junačite se ali uvik van je sve doslo na naplatu pa će i to.
Preporuke:
3
8
85 sreda, 09 januar 2013 19:19
sokrat
@alkaru
Pozdravi mi Stari most u Mostaru.
Preporuke:
7
0
86 četvrtak, 10 januar 2013 03:20
Rin o-o to
@F-16, Hvala vam za adresu. Tek sad sam pročitao taj tekst g. Đikića. Svaka mu čast i na tome. Dr Gligorijević je bio toliko posvećen, pitomi čovek da je nejpojmljivo bilo tipovati ga za terorističku akciju, osim što je bio Srbin. Ali ovde upada u oči metodologija šiptarske sveopštosti za jednu „ideju“, fašističku: „svi“ (unisono), „čoporativno“, „po svaku cenu“, „ne selektivno“, „brutalno“ radi stvaranja fikcije od nazovi države. Univerzalna ideja dobra ne može se maskirati fikcijom „neoromantizma“ u čijoj je osnovi masovni zločin nekritički homogenizovanog šiptarstva, usmeren protiv domaćeg naroda, srpskog, „kome su vezali ruke“ i nije okupator svoje zemlje, metohijskokosovske...
Preporuke:
4
1
87 četvrtak, 10 januar 2013 03:22
Rin o-o to
... Inače, nacionalni romantizam većine evropskih naroda završen je početkom XX veka, tako da su Šiptari zakasnili i ne mogu pomeriti vreme a cela prevara je u tome što su ih ubedili da mogu! Ne mogu se prethodna genocidna ostvarenja (u dva svetska rata) tumačiti kao anticivilizacijska šansa (suseda, istorijskih fašističkih trabanta) za dokusurivanje jednog naroda koji je dao pravovremenu i herojsku žrtvu da bi svet stigao bar do elementarne koegzistencije...
Preporuke:
5
1
88 četvrtak, 10 januar 2013 03:30
Rin o-o to
...Natalitetom se ne prave države, one se njim održavaju i jačaju (na potenciji veće kreativne baze) u mirnodopskim okolnostima. Natalitet se uranijumom iz vazduha zapečati jednim danom odlukom zlikovca! Fikcija o „šiptarskom neoromantizmu“ je u konačnom antišiptarska ujdurma koju Šiptari ne vide. Šiptarima je Evropa otela tlo pod nogama komplimentima za zločine protiv Srba! Ovo nije fraza. Šiptari su, danas, izgubili civilizacijski uvid u svoje mogućnosti. To što su euforični(„antisrpskim dopingom“), finalno, u dve generacije, ne znači civilizacijski kredibilitet. Tako se nepravi država i uz sve geopolitičke pristrasnosti od velesila i protažirane ustaškobalističke koalicije na ovom prostoru...
Preporuke:
6
1
89 četvrtak, 10 januar 2013 03:35
Rin o-o to
... Antisrpskim poslom i ugovorom se ne pravi država. U zaključku, Šiptari i Šiptarke su predmet, stvar, instrument, antisrpski nameštaj koji pomeraju „iz jedne u drugu istorijsku sobu“ u faktoru antisrpskog obnovljivog i obavezno gubitničkog vremena po antisrbe. Ta antisrpska istorijska obnovljivost, kao stereotip, ne može biti šansa za komšije. Može biti samo zabluda do vremena ponovnog srpskog podizanja. Ako se srpski neprijatelji nadaju da ga više nikada neće biti, varaju se. Svrha postojanja ovog sveta nije: samo da Srba više nema. Svrha je da Srba bude sve više i najviše. Ne zbog Srba, nego zbog sveta!
Preporuke:
6
1
90 četvrtak, 10 januar 2013 14:40
alkar@sokrat
stari most u mostaru su srusili hercegovački hrvati-budale i naivci koji su nasili na vasu propagandu o diljenju bosne a u stvari su srbi tili zavadit muslimane i hrvate okrećući ih jedne na druge da ih lakse pobijede(dostupno vidjeti u mladićevu "dnevniku")jer dok su muslimani i hrvati vezali barjake srbi in nisu mogli nista-dokaz je 95.g kad su vas u bosni ,nakon oluje,rasturili i dosči do banjaluke i da ih nisu zaustavili ameri sad bi vi druze sokrate bili manje cinični.a bosanski hrvati sad kusaju tu istu čorbu,sta se mene tiče dabogda nestali iz bosne kad su zabrljali povijesnu priliku ostvarit punopravnu i cjelovitu bosnu i imat veliku ulogu u njoj a ne kao sad, nestade ih ka faksa u vrimena.prosli su skoro ka krajisnici u hrvatskoj,tako to biva kad se alavo zaguca-udavi se bolan!pošli sa srbima dilit bosnu?!koji naivci!?.vazda je bosne bilo i biće je,ko to ne shvati nestaće ga-srbe je spasio dejton,ovaj put,a koliko rade na rusenju bosne ,druge prilike imat neće.garant!
Preporuke:
0
9
91 četvrtak, 10 januar 2013 14:55
sokrat
@alkaru
Ahmiće i Stupni Do su, kao, uradili pametni?
Preporuke:
6
0
92 četvrtak, 10 januar 2013 16:09
F-16
DŽabe ti je Alkare što pokušavaš da miniraš ovako jak i dobar tekst. Jednostavno tekst je savršen i jedino što nas puni gorčinom je to što se ovim temama ne bave oni koji su za to plaćeni od strane države, kao što je to SANU i univerziteti, nego to rade usamljeni pojedinci. Vaš svaki komentar je "opšte mesto" .
Preporuke:
7
1
93 četvrtak, 10 januar 2013 20:25
alkar@sokrat
ahmiće i stupni do su uradile budale sa šahovnicom slično ka i kreteni sa kokardon u srebrenici.ista bagra.al "gori oni sta i' brani"...
Preporuke:
2
10

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner